Komendant Powiatowy poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym powyzej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- długotrwała pozycja siedząca,
- praca na piętrze,
- występuja bariery związane z wejściem na piętra- brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- przygotowuje dokumentacje związane z zatrudnieniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy/służby pracowników/policjantów,
- opiniuje wpływające sprawy kadrowo-szkoleniowe celem przedstawienia propozycji ich rozwiązania Komendantowi Powiatowemu Policji,
- przygotowuje decyzje administracyjne dotyczące spraw personalnych policjantów w celu uregulowania sytuacji kadrowej jednostki,
- analizuje stan kadrowy jednostki celem pozyskania kandydatów i uzupełnienia obsady etatowej,
- prowadzi prace organizacyjno-etatowe - opracowuje rozkazy organizacyjne i regulaminy jednostek,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego praca w administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze