Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy, w tym dyżurami, praca w trybie zmianowym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Codziennie prowadzi monitoring mediów elektronicznych, audycji radiowych i telewizyjnych, agencji prasowych i portali internetowych.
- Przygotowuje syntezy i opracowania na podstawie materiałów z monitoringu mediów.
- Wyszukuje informacje w bazie danych i archiwach prasowych oraz Internecie.
- Codziennie rejestruje, archiwizuje i udostępnia radiowo-telewizyjne programy informacyjne i publicystyczne, transmisje konferencji prasowych i wywiadów polityków na nośnikach cyfrowych.
- Administruje systemem komunikacji elektronicznej z odbiorcami serwisu informacyjnego.
- Opracowuje i archiwizuje wywiady Prezesa Rady Ministrów dla mediów elektronicznych.
- Współpracuje zadaniowo z innymi departamentami i zespołami zadaniowymi w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w zakresie wyszukiwania i przetwarzania informacji, lub w obszarze komunikacji społecznej, lub Public Relations
- Posiadanie wiedzy z zakresu: bieżących problemów polityki wewnętrznej i międzynarodowej, tematyki społecznej i gospodarczej, rynku mediów (prasa, radio, telewizja) i zachodzących na nim zmianach, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Posiadanie umiejętności : wykorzystywania Internetu do wykonywanych zadań (wyszukiwanie informacji), obsługi specjalistycznych programów komputerowych i obsługi sprzętu TV (programy do nagrywania i edycji plików audio i wideo)
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, kreatywność, rzetelność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
Najnowsze komentarze