Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca biurowa, w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Garwolinie w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku;
- praca w systemie codziennym (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7.30-15.30;
- wyjazdy służbowe krajowe;
- praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, drukarka telefon, faks, niszczarka;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, brak windy i podjazdów, pomieszczenia higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych;
Zakres zadań
- Obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy powiatowej.
- Nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy powiatowej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, w szczególności rozliczanie zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych.
- Inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno - technicznej samochodów i sprzętu silnikowego.
- Prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych.
- Organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego oraz innych urządzeń i instalacji technicznych.
- Uczestnictwo przy opracowywaniu wymogów parametrów technicznych dla zakupowanych pojazdów, sprzętu i wyposażenia.
- Współudział w dokonywaniu zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i uług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania KP PSP w Garwolinie, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenia osobistego, ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.
- Współdziałanie z ogniwami Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie związanym z przyznawaniem i rozliczaniem dotacji dla jednostek ochrony przeciwpożarowej na obszarze powiatu.
- Udział w postępowaniach wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu komendy powiatowej.
- Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego komendy powiatowej.
- Prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej majątku.
- Likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku.
- Prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych.
- Sporządzanie list płac, naliczania uposażeń i ustawowych świdczeń funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym.
- Prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi.
- Inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno - technicznej samochodów i sprzętu silnikowego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office.
- Znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.
- Znajomość obowiązujących przepisów ustawy prawo zamówień publicznych.
- Znajomość podstaw księgowości budżetowej.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność pracy w zespole.
- Wysoka kultura osobista.
- Systematyczność, terminowość i dokładność.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Dyspozycyjność.
- Umiejętność nawiązywania kontaków.

Najnowsze komentarze