Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Odbieranie zapytań od użytkowników poprzez telefon, e-mail lub czat
  • Udzielanie pomocy technicznej związanej z usługami streamingowymi
  • Wyjaśnianie kwestii dotyczących umów i rozliczeń
  • Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla klientów indywidualnych i biznesowych
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka norweskiego na poziomie C1
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność aktywnego słuchania i jasnego przekazywania informacji
  • Zorientowanie na jakość obsługi i współpracę w zespole
Oferujemy:
  • Wsparcie relokacyjne – opłacony transport i zakwaterowanie na start
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i dostęp do platformy benefitowej
  • Nowoczesne miejsce pracy w Warszawie i przyjazną atmosferę
  • Szkolenia wdrożeniowe i stałą opiekę Team Leadera
  • Integracje i możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Stażystka / Stażysta (AI, Social Media, SEO)

dzisiaj

Fihn Sp. z o.o.

mazowieckie / Sochaczew

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

wczoraj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów...

Więcej informacji