Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Sochaczew
Zakres obowiązków:
- wspieranie oraz współpraca z kierownictwem działu operacyjnego
- sporządzanie zestawień i raportów w zakresie kosztów i realizacji budżetu
- przygotowywanie prezentacji, analiz i zestawień
- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wynikającym z realizacji umów
- Uczestnictwo w realizacji projektów lokalnych i regionalnych
- praca w systemach SAP SRM polegająca na weryfikacji i zatwierdzaniu kosztów
- współpraca przy projektach z obszaru compliance
- współpraca i efektywna komunikacja ze Stacjami Dializ
Oczekujemy:
- minimum średniego wykształcenia,
- bardzo dobrej organizacji własnej pracy,
- znajomości pakietu MS Office,
- sumienności w wykonywaniu obowiązków.
Oferujemy:
- gwarancję stabilności warunków wynagrodzenia i zatrudnienia,
- pakiet socjalny,
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
- wynagrodzenie zasadnicze: 6300 PLN brutto
Warto z nami pracować, gdyż:
- troszczymy się o bezpieczeństwo Twojej pracy,
- mamy ważną misję do spełnienia wobec naszych pacjentów,
- pracujemy na własnym, nowoczesnym sprzęcie, by dbać o zdrowie i życie,
- mamy wiedzę i doświadczenie, by się nimi dzielić.
Najnowsze komentarze