Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

Dołącz do naszego zespołu w Foundever!


Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, które pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą, zatrudniającą 1500 wspaniałych pracowników w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk, Lublin i praca zdalna), a teraz szukamy Ciebie, abyś dołączył do naszego zespołu!

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim i angielskim
Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta?
  • Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami!
  • Wygoda pracy: Dla pracowników osiągających najlepsze wyniki istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym!
  • Kariera w zasięgu ręki: Regularne szkolenia, mentoring i awans – 92% menedżerów zaczynało jako konsultanci!
  • Świetna atmosfera: Przyjazny zespół, firmowe wydarzenia i imprezy integracyjne. Poczuj się częścią naszej społeczności.
Twoje codzienne zadania:
  • Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (e-mail/telefon)
  • Odbieranie połączeń przychodzących i realizowanie celów wyznaczonych przez klienta
  • Przestrzeganie polityki i procedur firmy
  • Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy
  • Osiąganie celów jakościowych dotyczących połączeń i satysfakcji klienta.
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Język: Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka angielskiego (B2)
  • Doświadczenie: Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
  • Technologia: Znajomość MS Office i rozwinięte umiejętności obsługi komputera
  • Osobowość: Bycie zmotywowanym, entuzjastycznym i chętnym do pracy.
Dodatkowe atuty:
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów i planowania
  • Niezależność i umiejętność pracy z minimalnym nadzorem
  • Umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Zwracanie uwagi na szczegóły
  • Umiejętności sprzedażowe.
Co oferujemy:
  • Premie dla pracowników za osiąganie wyników KPI, wynoszące do 5% wynagrodzenia
  • Pakiet benefitów: (współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, vouchery na różne okazje takie jak Boże Narodzenie i Dzień Dziecka)
  • Prywatne ubezpieczenie Medicover dla pracowników
  • Karta Multisport oraz wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia
  • Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym
  • Dostęp do profesjonalnej pomocy psychologicznej, warsztatów radzenia sobie ze stresem i materiałów edukacyjnych. Dbaj o swoje zdrowie psychiczne z naszą pomocą!
Warunki pracy:
  • Rodzaj umowy: umowa o pracę lub umowa zlecenie (dla studentów, którzy nie ukończyli 26 lat)
  • Praca w naszym nowoczesnym biurze na warszawskim Mokotowie (z możliwością pracy w trybie hybrydowym)
  • Czas pracy: Pełny etat, 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
  • Godziny pracy: Zmiany 8-godzinne w godzinach 8:00-17:00

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Najnowsze oferty pracy:

Nauczyciel wychowania przedszkolnego - Indywidualnie

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa, Ursynów

Więcej informacji

Rekruter / Rekruterka / HR Business Partner w branży elektroenergetycznej

wczoraj

Victor Energy Sp.zo.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

wczoraj

AMIGO-HURT Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie...

Więcej informacji

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

2024-10-30

Diabetyk24 Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego...

Więcej informacji